WALK THE LINE

ciao! seg uppdatering, jag vet.

gårdagen lite snabbt då:
skolan, som vanligt. max jag och alme råkade glömma bort englektionen och åkte ner på stan & fikade ist.
efter skolan åkte jag och adina ner till stan. köpte nada. sen bar det av hem till mami. pappa hade lämnat min väska på mammas jobb, (med data, smink oh lite kläder i) och när hon kom hem från jobbet så hade hon såklart glömt den där. så efter maten åkte vi dit och skulle hämta den, men så hade pappa den jääääveln ställt ut HANS träningsväska (?!!!). jättekul tyckte jag att det var. fixa och trixa med en annan data från mammas jobb som tillslut fick med mej hem. det var nämligen den som jag hade i början av förr året och i somras så där fanns det mycketmycket roliga bilder! har lagt över några på ett usbminne, men det glömde jag såklart hos mamma.

idag fick jag några gamla bilder av ronja. måste nog vara 1½-2år sen?

prao på dagis, ht -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0