TORSDAG

skola, utan alme dock, som låg hemma och slappa hela dagen. FYYY! ärtsoppa och päänkakor till lunch, och jag tkr inte om något av de. så ni kan ju gissa vart jag drog med mej matilda. mjaa, till max dååe. ovanligt.

efter skolan åkte jag hem, såklart. och har bara vart hemma sen dess mä. pluggat lite, vilket inte hjälpte ett piss för jag kan fortfarande ingenting och jag kommer aldrig få in något, som har med genteknik att göra, i hjärnan nångång. helt värelöst, hej tuttfusk! nej inte ens det går. vet ju inte vad man ska kunna. skjut mej FÖRFAN.

när mamma kom hem hade hon vart och hämtat ut min medecin. GLAD ELIN GLAD ELIN!!!!! rosa va den också, sköjj!

DIE MENSVÄRK DIE!

imårn blir det äta ute med pappa (han åker snart till thailand), sen ska jag äta ute ännu en gång, men tjejerna. sen ska vi göra det vi är bäst på, festa! yeah!!

min cuuuuula rosa medecin


Kommentarer
Postat av: Anonym

orudis hjälper verkligen ^^.

2010-01-22 @ 23:08:57
URL: http://bbloggelin.blogg.se/
Postat av: elin

på riktigt alltså? :)

2010-01-23 @ 12:55:56
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0