thailand över jul?

ja, det verkar som att pappa+"hans familj"& släkten på pappas sida och några till (kanske) drar till thailand över jul och nyår detta år. jag har inte bestämt mig om jag vill följa med än. klart jag vill till thailand, men (!) det är ju inte direkt min höga önskan att fira nyår med familjen. spc inte pappas...
ja, jag vet inte. hanna följer ju med så någon vettig människa har jag ju alltid! haha..  nä så menade jag inte, men någon i min ålder iaf. för er som inte vet är hanna min faster:)

ja jag vet ju somsagt inte om jag följer med eller inte. vissa kanske tycker att det är självklart att jag ska följa med. men för mej är det verkligen inte självklart. den som lever får se helt enkelt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0