som i drömmen jag drömmer

jag plågar mej själv mä bilder, låtar, filmer & texter, som betydde något. då. i det förflutna. jag göre inte för att minnas utan för att bli kvitt mina händelser och minnen för jag vill börja om.

jag är långt ifrån stolt över allt jag åstakommit och gjort. jag vill göra något större. något bättre. jag vill bidra. jag vill inte falla gång på gång. många av mina beslut har vart fel.

men det här året var även sjukt bra. under dom sista månaderna har det varit jättebra, men såklart har det funnits tider då allt verkligen har varit überkasst och man bara vill dö. så känner jag ofta, för att vara ärlig. men jag vill ändå kasta minnena.

jag vill börja om och ta tag i mina brister. jag vill bli som i drömmen jag drömmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0