mina läppar mot dina

jag tror inte att ni tycker att jag ljuger om jag säger att jag verkligen har vart apkass på att skriva här på bloggen dom senaste dagarna..
men det är så himla mkt just nu.

idag har jag då klickat in min framtid på datan. skitkul? näej. jag vill ju flytta till jönköping. buhu:( mamma tycker att jag är knäpp. pappa lär väl tycka att jag är ännu knäppare? MEN det går att välja om, i mars! får se dååå.
men annars hoppas jag på omvårdnadsprogrammet på polhem, även om jag inte tog det som första val(?). sjuk_phlikka_94 EH JA

men nu ska jag äta upp mina gooooodaste flingor och sörja över att jag inte bor i jönköping. puss på er


Kommentarer
Postat av: rickard, vem fan annars?:)

eliin skaaa flyttaa hiit!:D (L)

2010-01-31 @ 22:48:32
Postat av: elin

kan jag lova! :o<3

2010-02-01 @ 16:54:53
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0