jag? kul? NÄÄÄÄÄÄEJ

Namn: elin

Piercingar: yes

Tatueringar: inte än
Längd: hatar den här frågan.. men 1.54
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: bruntbrunt och lite rött men det ska snart fixas!
Fräknar: yes, men de stannar bara över sommaren 
Kär? näej
Önskar du att du bodde någon annanstans? egentligen inte men vissa dagar så..
Tycker du att du är attraktiv? mja..
Dricker du? alla dricker
Röker du? nej
Vilket schampo använder du? redken
Vilken parfym använder du? olika.. har ju haft bort min jean paul, så jessica simpson, britney spears, gucci och beckham
Vad är du rädd för? GRODOR och så finns det lite mer.. men grodor är väl värst
Gillar du att tvätta? ja skoja inte :o
Gillar du berg- och dalbanor? ÄLSKAR det

Senaste…
Filmen du hyrde? hyrde? jadu..
Filmen du köpte? ingen aning
Låten du hörde: sophia somajo - i-rony
Låten du laddade ner? kmr inte ihåg
Personen du ringde? kollade nu och fick panik. ADAM?! jag har inte ringt nån jävla adam:o måste ha råkat när jag sov.. pinsamt
Personen som ringde dig? nån äcklig jävel..
TV-program du såg? eheheh
Person du tänkte på? ja det var den där äckliga jäveln då

Favorit…
Låt: finns inget svar, för många!
Sak att göra: MEN HALLÅÅÅÅ?! gissa? :o ... okej driver, men jag vet inte :)
Sport: springa till bussen?
Dryck: äppeljuice förFAN. "nej jag dricker rent"
Kläder: olika..
Film: my sister's keeper
Bil: men vafan... kom igen
Serie: hööööööööres

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? om jag har
Gråtit över en flicka? alltså ja, men inte på ”det” sättet
Ljugit för någon? aop
Blivit arresterad? huh?
Varit i slagsmål?
Träffat någon från internet IRL? haha ja faktiskt.. nissethaman

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? en gång
Hjärtan brustet på grund av dig? vill inte veta, men tror det är en gång "bara"
Tjejer du kysst? ett antal
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ah shiiit, massa massa.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? bra fråga

Senaste…
Boken du läste? nån i skolan
Personen du fick e-mail av? fejjan dåååe
Personen du fick brev av? um
Personen du fick sms av? nisse
Gången hela din familj åt middag tillsammans? todajj. eller ne:o igår.. förrgår?
Saken du köpte? pizza
Vad har du gjort idag? vart med sus, alme, simon och oscar
Brukar du svära mycket? för mycket
När stiger du upp på morgonen? olika från dag till dag
Vad har du på dig? inget, faktiskt. haha
Vad ska du göra ikväll? det är kväll, och jag ska sova
Vad är du allergisk mot? nadaaa
Använder du hårspray? sometimes
Kan du stå på händer? gympaskills som fan serru. ärligt? mot en vägg
Håkan Hellström eller The Ark? håkan helt självklart, lillebrroooorrr baababaa
Salt eller socker? SOCKER, givet
Gillar du ketchup? bara till köttbullar oh määkkis
Är du glad nu? är jag väl
Var du glad igår? ja det var det.
Vad dansar du till? dunkdunk
Stockholm är… ? en sstad
Göteborg är… ? ett land
Kan du sjunga? ja, frågan är om det låter bra
Spaghetti eller makaroner? määäkissar
Land du vill besöka? alla. utom pakistan, om det nu ens är ett land...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0