home sweet home

eller så sweet vet jag inte om jag tycker att det är. SVINKALLT är ett bra ord som beskriver hur det är här just nu. har tänt 34289 ljus här inne. om det hjälper? jo lite..

morgonen idag bestog av stress stress och stress. åt frukosten i bilen osvosv. men jag kom i tid! tillohmed några minuter innan vi började. hade NO som första lektion, genteknik in my heart. efter no:n hade vi.. ehm.. SLÖJD vare ja. syslöjd, vi ska ta med någon plagg hemifrån och göra om det till något annat. vet inte vad jag ska ta med och göra om än? menmen, något hittar jag nog!

efter slöjden hade vi lunch, stank helvete (helvete=spya blandat med bajs) i matsalen. så almedina och jag gick till max och åt där ist. efter ett tag kom booisen dit mä. gjorde sellis med dom på väg till willys. sen gick alme och jag tbx till skolan igen. och jag kan ju säga er en sak. DET ÄR KALLT UTE. fytusan alltså. efter lunchen hade vi labb, jobbade med genteknik då mä. och efter det slutade vi.

tog bussen till stan med almedina, köpte ett par skor..... jag måste sluta köpa skor nu. har köpt 3par skor på 2-3veckor nu. detta kan sluta illa. nej, men nu är jag hemma iallafall. trött som satan. funderar så och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0