Today will be better babe

som ni förmodligen märkte så skrev jag ingenting igår. men var ju i skolan, och när vi slutade åkte jag, alme, max, jonte och johannes ner på stan och fikade. sen åkte vi (alla utom jonte) tbx till skolan och satt av lite tid. efter skolan åkte jag ner på stan med almedina och susanne. när jag skulle hem träffade jag farmor och efter ett tag kom vi fram till att vi skulle gå och fika. så det vart två fika igår. inte helt fel det heller ;) undertiden vi satt och pratade kom vi fram till ett och annat. kanske ska flytta till farmor och bo där ibland, vore faktiskt asbra! hon bor ju på stan oh så..

jaja, efter fikat tog jag bussen hem. och efter ett tag kom nicklas hit. japp, kan ni tänka er va. kollade på paranormal activity, och fyfan vilken äcklig film det är alltså. hennes jävla smile i slutet. uhh

somnade sjuuukt sent iaf, 5 typ. och idag väckte nisse mej vid halv10. jättegulligt av han! närå, skulle väl ha sovit bort halva dagen annars..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0