chalm down bic boii. OKAII?

jag börjar tror jag har en igloo gömd i mitt rum. det är fruktansvärt kallt och jag fryser fingrarna av mej! men har tänt lite ljus så får hoppas på att det blir lite varmare snart så man kan sova iaf.

skolan idag, helt ok. ingen bortglömd lektion idag iaf.. dock kom jag lite sent. men imårn är det fredag, verynice! vet inte riktigt vad jag ska göra, men något hittar jag alltid på. eller inte. JO, något! om jag nu kommer få, som inte är en självklarhet när man är här i lodarvalbo. kan hända att jag blir fast här med, vilket kommer leda till svår depression. eller nästan iaf. lite dampryck och sånt iallafall! jaja, efter skolan åkte jag hem till mamma, dörren var låst och ingen nyckel ute = SKITKALLT! tog bussen till stan och mötte hampus, sen tog vi bussen hem till han. tog 7 bussen hem. och efter en omständig bussresa och lång promenad hem från bussen kom jag äntligen hem och fick äte lite mat. sen dess har jag bara suttit vid datan och lodat.

men WHATEVER. nu ska jag äta, sen sooova! puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0