and there's glitter on the floor

jag har verkligen inte orkat skriva nå här dom senaste dagarna. som ni kanske har märkt av! men det ska bli ändring på det. nångång. framöver.

sista dagen på lovet, surt som FAN. adina och jag har nyss vaknat. på dagen igår gjorde vi, ingenting?! hampus kom hem till mej vid okänd tid. efter ett tag åkte vi till icao och köpte glass. sen tog hampus bussen hem och adina och jag åkte hem till henne. kvällen slutade med att vi åkte hem till hampus och kollade på tv. vi skulle ju ha åkt på fest egentligen, men utan dricka kändes inte så jädra skoj. + att det vart massa annat strul. tog iaf 01.30 bussen hem till adina. satt vi datan ett tag. mådde sjukt dåligt, kändes som jag har druckit 70vodkiisar. UÄH. men tillsut som somnade vi.

men mamma ska hämta mej nu, lär avrunda.
tjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuue



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0