You’ll be my only

home sweet home
ja, jag är hemma. det suger getkuk här, så jävla tråkigt! om jag skulle kunna teleportera mig kan ni nog gissa vart jag skulle ta vägen. aop, raka vägen till jönköping! in my dreams, typ.

jag är iallafall sjuuuuuuuuukt hungrig. så ska gå upp oh äta nå snart, sen kika efter en ny mobil.. hjälp? nån? egentligen så vill jag inget hellre än att ha kvar min mobil, älskar den. och alla andra hatar den. men den är, och kommer alltid att vara, världens bästa mobil♥

nä, nu lär jag gå oh käka nå innan jag dör elr nå sånt. pz n' pussy




Kommentarer
Postat av: Rickard:)

vi får bygga en sån där cool maskin som man kan skicka människor i;)<3

2010-02-02 @ 19:44:30
Postat av: elin

OM vi ska! :o <3

2010-02-03 @ 00:37:50
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0