ahhmendurå VA

11 HAR DU:
Ett förhållande; nepp
En bästa vän; bästaste av dom bästa
Haft ett seriöst förhållande: ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: alme och jag var på hemlig dejt igår :$ hihi
Blivit kär vid första ögonkastet: nope
Fått ditt hjärta krossat; mh..
Skrikit åt en lärare; eheheh
Sagt något och sedan ångrat dig; ja och det är nå sjukt mänskligt
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; haha ja
Några smycken som kostat över 1000 kr; nope, onödigt enligt mig. kan ju köpa ett par skor ist? kanske 2..
Snusat; AHAH jaa, och det var inte vackert

12 DAGENS:
Klädsel; tajts, overknee strumpor, linnex2 halsduk
Smink; mascara foundation rouge
Frisyr; utsläppt, oplattar, tråkigt. som alla andra dagar vill säga..
Låt; maskinen - dansa med vapen
Vill ha; baby. NEJ INGEN JÄVLA BEBIS
Sjuka; sjuka? avundSJUKA
Saknad; ah.. exakt
Köp; tänker tänker tänker... inget
Godis; risen och kaaakor i mängder
Attityd; tröttnacke ohja
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: men?

11 FÖRSTA:
Bästa kompis; julia
Bil; nån liten plastbil då..
Kärlek; nils.. häähä dagiskärleken ni vet, fast jag kommer ihåg att jag tyckte att han hade fula tofflor och då slutade jag tycka om honom. skumt
Husdjur; kääääättttiiie, måzart (stavas?)
Semester; portugal tror jag..
Jobb; JOBB?!  bakom flanör..
Köpta skiva; MEN. jävla minne man ska ha då:o
Riktiga kärlek; jonatan
Piercing; öronen
Konsert; darin. hääähää
Fylla: inte allt för länge sen fakitskt!

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig; mange
Personen som du kramade; pappa
Peronen som ringde dig; mamma
Personen som du ringde; adina
Personen du sa 'jag älskar dig' till; hampus
Alkoholdrycken; REEEEEEEEEEEENT FTW.. okej, ingen fattar
Bilfärd; tooodajj. hit, hemifrån
Filmen du såg; jaduuuu, my sister's keeper?
Gången du grät; oj.. ett tag sen nu. orkar lixom inte grina längre. EHEH
Måltiden; lövbiff, pommes och SMÖÖÖÖR(LLLLLLLL)

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm; GLÖM. AHHA AAAAAAAALDRIG. finns inte på kartan, aldrig
Våga hoppa bungyjump; :OOOOOOOOOOOOOO dör hellre
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: men JAAAAAAA!!!
Kalla dig själv lycklig; den dagen jag sätter min fot i jönköping, ja
Hellre ta bilden än vara med på den; med alkohol i kroppen föredrar jag nog att vara med på bild. inte annars, trivs bra bakom kameran
Kunna gråta över en kille; har redan hänt, så ja
Kunna gråta över en tjej; det har också hänt redan
Ljuga för någon: helst inte
Kunna springa 50mil; om jag var självmordsbenägen, ah

8 VAD:
Gör du just nu; skriver? logiskt....
Ska du göra imorgon; skolan, planera planera OHJA
Säger du till dig själv när allt känns svårt;
Har du med dig in på bion; jamen hejdå
Är det för färg på dina byxor; HAR INGA:o
Är det för väder hos dig just nu; jättemörkt.. ser inte. snö iaf
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; kläderna? men om man snackar mä han läre ju va rösten? eller vad vet jag. jag är trött och ledsen
Skulle du göra om du vann på lotto; hej jönköping hej scorett hej sthlm hej thailand hej usa hejdå gävle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0