Standing on the front line

jajaJAA. jag vet att jag inte har skrivit nå idag. men har faktiskt inte haft nå tid för det!

skolan först ju, sen åkte jag hem. fick sellis av emilia hela bussresan. gulligt av na! när jag kom hem gjorde jag absolut ingenting. vid 6-7 nångång kom hampus hit, lite småläskigt, hade aldrig träffat han förr. men det gick finfint, haha! inte ett dugg läskig va han:) när jag skulle följa mä han till bussen, vid typ halv 11, insåg jag att jag verkligen HATAR vintern. eller iaf snön. jag tkr den kan ta och försvinna nu. HEJDÅ SNÖN!

nej, men nu är jag så sjukt trött! fast måste berätta EN sak till. idag så hade jag idrottslektion för 6orna. gulliga är dom när dom går runt och klagar på armar som "bryts", västar som luktar svett (näeej menar du det? jag trodde alla skolor tvättade dom efter varje idrott?) osvosv. ja, ni kanske räknade ut att jag fick ha en tjejdrupp. jippie. ska ha en gång till och då tar jag hellre lite blandat. HÄHÄ.

nej, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0