middag

när lotta och jag var på köpis passade vi på att köpa hem massa mat, och när vi kom hem sattes matlagningen igång! medans lotta gjorde maten gjorde jag en "fruksallad" med fetinggoda grädden till! nu äre lite folk här och hampus kmr senare också. en sånhär lugn helg har jag aldrig haft förr, elr inte det senaste halvåret iaf. men nästa helg, då jääääääävlar. fyller ju faktiskt år på torsdag. 16ÅR, MHMH :D

och lotta skulle fanimej vinna vm i att skapa pinsamma situationer och i jävlas med folk:
"pappa - vad äre där?
jag- annanas......?
pappa - aha.. varför åt du inte den? du tkr väl om annans?
jag - men den va så hård
lotta - men du tkr väl om hårda saker elin?
*pappa ger lotta världens bitchblick och kollar sen på mej*
elin - tack för maten........ "

och för att byta änme jäkligt snabbt så kan jag ju tala om för er att jag ångrar mitt köp av hörlurar, så jävla fula?:o HAHA, ser ut som nå jävla barnleksak!!!!!!!? rött och rosa passar inte ihop, hoppas dom går sönder snart så jag har en anledning till att köpa nya. moahhaha

nä nu lär jag gå oh va social, älska melodifestivalen förfan!!!!!!!!!!!!!!

fast nä



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0