I didn't know what life could bring

But now I see, honestly

You're the one thing I got right. The only one I let inside. Now I can breathe,
coz you're here with me,
And if I let you down, I'll turn it all around. Coz I will never let you go..
I will be, all that you want. And get myself together,
coz you keep me from falling apart



ja godmorgon då! när jag vaknade hade jag fortfarande sjukt ont i magen,
men nu har jag tagit lite medicin så får hoppas på att det hjälper.
känns lite bättre just nu iaf, och vetekuddhelvete är ju hos pappa. CUTCUT!
och juste, rösten ska vi inte prata om. kan knappt prata, och när jag
väl får fram något låter jag som en blandning av en uppstoppad kråka '
och en pubertetspöjk i 14årdåldern. inte kul alls! och det värsta av allt
är att om jag lyssnar på någon som pratar, som är hes eller snuvig så
får jag tårar i ögonen. haha, låter helt sjukt. men det är jobbigt som fan!



Kommentarer
Postat av: adde

elin du är väldigt fin

2010-02-16 @ 10:32:25
Postat av: elin

sv: ahw, nej.. men tack så mycket! :)

2010-02-16 @ 10:46:28
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0