gästinlägg

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
det är mysaaaan här igen! roligt vaaa?
idag hade elin heller inget att göra så då fick jag ta tag i släden och åka hit. trevligt för mig men inte för elin?
Aja elin har iaf ätit ca 10 glassar medan jag vart här och 30 chokladbollar. tjockis
nu sitter hon och sjunger, inte fint för mina öron! plus att hon sitter och stör sig på min tröja, men elin jag ska säga dig att jag stör mig på ditt ansikte! Menmen nu sitter hon och glor så jag vågar inte sitta här längre men om hon inte dödat mig idag hörs vi väl! hejdååååååååååååå alla söta läsare!
ps. och fula läsare ds.
ps. det var ett skämt ds.











smygreklam:
köp 2 elin och my och betala för en, för endast 50:- om du inte har lust att betala ännu mer. kommentera detta inlägg om du är intresserad eller ring elin!
slut på smygreklam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0