FEBRUARITESTET!

Har du under de senaste två veckor:
Druckit Alkohol? -  yes
Saknat någon du inte borde sakna? - mhm
Hört någon snacka skit? - aop
Skolkat från skolan? - näe
Hjälpt någon som har kärleksproblem? - kanske..
Pratat med en riktigt bra vän i teleofnen? - men ja
Blivit irriterad på någon? - haha förmodligen

Dig själv

Trivs du med ditt utseende? - sometimes
Vad är din normala hårfärg? - blont
När fyller du år, och hur många år blir du? - 11feb, nästa gång jag fyller blir jag 17.. WHAAAAAAAAAAATAAAAA :O:O:O:OO: jag vill inte bli äldre :(
Vart vill du helst bo? - i think u know
Redo för barn? - nejnejnej
Redo för att flytta hemifrån? - kanske de
Använder du linser eller glasögon? - nix, inget av det 

Pengar

Tjänar du egna pengar? - näe, tyvär så gör jag icke de
Hur mycket pengar går åt per månad åt kläder? - beror väl på..
Gillar du allt du köper? - nej jag köper alltid saker jag hatar. alltid.
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter? - ganska mycket
Sparar du till något? - sommarn 2010!
Har du pengar på ditt konto nu? - yesbox
Hur mycket pengar har gått åt till alkohol den senaste månaden? - oj.. eheheh. några hundra
Betalar du allt du behöver? - nope :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0