EN ÄNGEL FLÖG FÖRBI MOT HIMMELEN SÅ FRI

jag har precis suttit och läst en text från en tjejs blogg. hon blev bara 18 år , och texten jag precis har läst har hennes bästa kompis skrivit. och jag ångrar nästan att jag läste det, tårarna vill inte sluta droppa över tangenterna. jag kan verkligen inte sluta grina!

det är så hemskt! alltså det finns inte ord för det. tänk om någon som står mig väldigt nära skulle försvinna, jag skulle aldrig orka det. aldrig. och jag känner inte ens hon som dog, endå sitter jag och grinar så här mycket nu. hur mycket skulle jag inte grina då? helvete,
jag älskar er, vad som än händer, ni betyder så otroligt mycket för mig. och ni vet vilka ni är. föralltid och förevigt älsklingar! glöm aldrig det♥

vila i frid!
shirley clamp - jag fick låna en ängel
jill johnson - kärleken är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0