du är den som jag alltid ser under ögonlocken.

idag, eller ja, igår eftersom att klockan är efter tolv, så har jag vart/var jag i skolan. helt ok som vanligt, med världens bästa klass! tycker att det är skitjobbigt att det snart är sommarlov och klassen splittras, även om det ska bli väldigt skönt med sommarlov så känns det jättetråkigt. whatever, efter skolan åkte jag hem och vad hittade jag i mitt rum när jag kom hem då? JO, en kartong. och vad var det inte i kartongen om en computer! helt random hade mamma köpt mig en nya data. gulliga älskade mor! när hon kom hem så åt vi, sen skjutsade hon hem mig till mange. kollade tv oh så, tog tio bussen hem. och nu borde jag gå och bortsa gaddarna och ta bort sminket men lär hitta orken först, den är heeeeeelt borta...

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0