stupid is as stupid does

nu är jag hemma i valbo efter en skojsig lördag/söndag.

igår fixade adina och jag oss hos henne, sen drog vi iväg till strömsbro. mötte lite folk, sen drog vi vidare till brynäs. och där sög det hästsnopp, så vi åkte tillbaka till stan och va där ett tag tills vi lyckades tappa bort våra kära, och efter en stunds letande så gav adina och jag upp, så vi tog en taxi hem till mange där han, anton, arni & tony var. efter ett tag kom det fler pöjks, men plötsligt så var dom borta. när dom gick vet jag inte, men efter ett tag gick vi andra till stan. adina, jag, mange & arni tog bussen hem till mange vid 02.20. somnade runt 4 tiden nångång?

vaknade vid 10-11 idag, sen så har vi inte gjort så mkt alls. eller vi har städat en massa, käkat kebab och kollat film. adina jag och mange gick iaf till stan vid 6 tiden och adina och jag tog bussen hem till henne.  tog bussen hem från henne vid 8, och nu är jag här. inte ett dugg trött, konstigt nog. men tänker iaf försöka sova snart.

bra som dåligt så tkr jag att det har vart en toppen helg!


TJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0