helg♥

nämen vaddddddå plugga. sakerna är ju i skolan, gr8!
imårn(idag) är det ju skolan då, vilket ni förmodligen ikke har missat!
men jag har haft en underbar helg med underbara människor!

fredagen
spenderades med mange.

igår
var ju adina och jag på stan en snabbis! på kvällen drog susanne, adina och jag ut ett tag men det slutade med att vi& lite pökjs tog 01.20 bussen hem till adina! vid 2(?) började jag och adrian gå hemåt. eller han skjutsade hem mig, sen gick han också hem till sig. när jag kom hem somnade jag på diiiiiiiiiiiiiiirr.

idag
har vart en tokbra dag, faktiskt. en låg och hääärligt dag! vaknade rätt så sent, kmr inte riktigt ihåg när. men efter frukosten var jag iaf tvungen att cykla hem till adina, vilket inte gjorde så mkt eftersom att det va ste3333kväder ute, för att hämta min väska som jag tydligen hade glömt där igårkväll. efter ett tag bestämde vi oss för att traska mot boulongern, men först gick vi förbi ica och träffa hampus&tim för att lämna ett busskort och köpa lite caaandy. sen vidare till boulongern där det väntade lite föölk. senare tog vi bussen hem till adina, sen cyklade jag hem. och vid åtta skjutsade mamma hem mig till mange. kom hem typ halv 12.

och nu ska jag sova. TJUEEEEEE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0