som att lämna landet med ett fejkat pass

antont åkte hem för en stund sen, han tog 23.03 bussen.
vi gjorde väl inget sp, kollade på en askass film iaf. vet inte vad den heter, men vi kollade inte ens klart på hela. SÅ dålig va den! jag/vi fattade ingenting, alltså verkligen ingenting..

skoldagen då? jotack, den var helt ok. engprovet gick jättebra, likaså maran på 1.3mil. kan ju inte säga att det va lite jobbigt att springa i stekande sol. nope. men jag överlevde!

oh måste bara skriva en sak som hände idag i skolan..
på bilden så skulle vi göra en bildanalys, lärarn försökte förklara för jonas vad det va för nå. oh då lät det såhär;
lärarn- men om vi säger så här då. du ser en framsida av en tidning, oh så är de en krigsbild på framsidan. vad tänker du då?
jonas- då tänker jag, det där är irak!!

alltså det gick typ inte att sluta skratta. så sjukt roligt!
men iallafall, jag måste sova nu. är superdupermega trött. vi höres imårn.
gonatt, gullhönor, som min musiklärare säger ...... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0