snabb fredag

vid 3 kom pappa och hämtade mej vid gunderhägg. elr hur fasen det stavas?..
åkte till valbo, och gjorde typ ingenting. vid 8 (tror jag?) tog jag bussen in till gävle. när jag satt på bussen ringde hampus oh så bestämde vi att han, jojje, max oh samuel skulle kma hem till mej oh röka pipa. men när jag kom hit, hem till mamma, så var det låst. och hon är på kryssning, och hon hade lagt ut en nyckel. men den hade hennes kille tagit och lagt hemma hos sej. och eftersom att han bara bor granna mä oss så tänkte jag gå dit och hämta den. men neee, då va inte han hemma.
GR8!
men mitt fönster va öppter pyttepytte lite, försökte att sticka in handen oh öppna, men det gick inte. så tillslut så sparkade jag upp fönster. pangtjong. sen klättrade jag in. ett glas mä vatten hade vält ut på sängen, jättekul..
jaja, efter ett tag kom pojkarna. vi satte mest ute på altanen oh rökte oh prata, men efter ett tag gick vi in och kolla på tv. alme kom sen rätt så sent, och vid typ halv 12(?) drog dom hem.

och nu sitter jag här, APTRÖTT, och väntar på anton, han ska sova här. men jag orkar inte skriva mer nu, skriver imårn.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0