mer död idag än igår, ohyes

kom nyss hem från adina, hon skulle åka till valbo mä hennes mor.

iaf, vi drog aldrig på fest igår. utan somnade i soffan framför tvn vid 11 ist. så trötta var vi! vaknade vid 1 igen, men då gick vi oh la oss i sängen oh somna om på momme. så jävla skönt att somna tidigt.. spc när man inte mår så bra.
men idag vaknade vi vid typ 10. vi låg kvar i sängen ett bra tag, men sen gick vi upp och åt kladdkaka. det va våran frukost det. jädrans gott vare!

skulle ha åkt till stan med alme oh mysa. men nu ligger jag i min underbara sköna varma goa säng, med världens mensvärk oh huvudvärk så det bara skriker om de. usch fy oh blä. men vi tackar gudarna för ipren och vetekuddar. yes. så inge stan för mej! men ska sova nu tror jag, mysa kmr hit sen iaf. vet inte vad vi ska göra, men jag kmr inte orka gö så mkt mer än att ligga här och tycka synd om mej själv..

bilder oh VIDEON kmr sen. orkar inte fixa't nu.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0