its the time, yo its the perfect time

vart inte så mkt till festa igår ändå. trodde aldrig jag skulle säga det, men.. jag va absolut inte sugen på att festa! 

åkte iaf till bomhus på förfest hos kevin, var där ett bra tag. och han är så snäll och gav alme oh mej pizza! h3h3. men sen när vi väl hittade en fest så orkade jag inte. var så jävla trött, så alme och jag tog bussen till stan. skulle ha träffat tom en snabbis, men han skulle inte ha hunnit ner.  men vi var där ett tag, köpte mä oss godis och sen tog vi bussen hem till henne och sovsovsov! var så jävla skönt att sova.

är fortfarande hemma hos alme, vaknade för kanske 1h sen elr nå. alme ligger och sover, ska väcka henne snart.
idag ska jag nog inte göra något spc, måste vara i gävle tills 5. för då ska jag möta nicklas, han ska nämligen ta mä min jacka. så snart har jag äntligen den igen! börjar ju blir rätt så kallt nu ju.. så då passar det rätt så bra mä en jacka:)

jaja, nu ska jag väcka alme elr göra något annat skoj. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0