I don't mind.. I don't care.. as long as you're here

nu är jag hos mamma en snabbis igen.

har vart i skolan idag, helt ok dag. och alla tjejer utom alme oh jag va borta idag. förlåt tjejer, men det va jävligt skönt.... inte flams oh trams. elr jo, alme och jag är ju som vi är. men ändå!:) efter skolan åkte jag till mysa, efter ett tag åkte vi ner på stan. köpte ett armband, oh så en hemlis. kan berätta imårn vad, elr nästa gång jag sitter vid datan då. iaf, när vi skulle cykla hem så mötte vi upp anton. mysa drog hem och anton och jag åkte hem till mej, men nu har han precis dragit:( ahja, inatt ska jag sova hos alme. så ska nog dra dit snart, så säger väl hejdå nurå.

hejdå!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0