I can't imagine life without your love

nej, internet funkar inte hos pappa. jag är fotfarade hos mamma bara.
alme oh jag åkte ner på stan efter skolan för att leta praoplats. hitta en, men vart säger jag inte! nixx:)

jaja, jag ska snart ringa pappa så han får hämta mej nån gång. förövrigt så kan jag ju berätta att jag har så jävla ont i huvve nu, är väl förmodligen för att jag skratta så mkt i skolan idag. elr skratta grina skratta grina skratta grina. typ så vare. en jävligt slapp dag iaf. mysa kmr snart, men hon blir ju inte här så länge. ska ju till pappa. ÅÅÅH. tråkigt värre...
jaja, jag hoppas jag överlever denna hemska vecka i lodarvalbo.

puss på er så länge, OCH FÖRLÅT FÖR ALLA ÄCKLIGA EMOINLGG IGÅR. hade pms, som fan. jag grina över att min jacka är röd.. hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0