hey, hey baby

har städat som en dåre, men är endå inte klar än. fyfan, det låg kläder och väskor över hela govlet. men nu kan jag iaf gå här inne. dagen har vart helt ok. galet lugnt på praoen idag. och det känns som att vi har ätit hela dagen, även fast vi såklart inte har gjort det.
slutade 5, som vanligt.
och drog till stan då, åxå som vanligt;)
köpte lite saker, men nu måste jag hålla i pengarna. även om jag får mer snart igen, den 20nde så måste jag ha till andra viktiga saker.

planer för imårn då? INGA ALLS, elr jo. ska förmodligen på fest, var 2v sen nu. kännes ju lite b om jag bara ska göra ingenting den här helgen mä. men om jag inte ska på fest så blire filmkväll mä timmy aka snuffe. yes!
jaja, vi får se.

det känns jättetråkigt att det är sista dagen på praoen imårn. kmr sakna det nå enormt, och det är helt seriöst. kmr kännas tomt. men det är toppen att vi ska få sommarjobba där. kanske jobba extra på helger oh så mä:)

jaja, ligger i sängen oh håller på att somnar. så får välg säga godnatt,

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0