hemma igen!

yes nu är jag hemma igen, efter en hård dag på praoen. snart börjar idol så jag får skriv lite snabbt, lär ju se idag. visar från gävle! haha:D

iaf, börjde ju halv12. mkt att göra idag, trots det så har det varit kul. och idag frågade chefen om vi ville sommarjobba där. trots att alme och jag råkade göra 24 mackor ist för 12.. ehhehhe (a) menmen, kul mä sommarjobb iaf:D vid 5 slutade vi, mötte upp mysa på stan oh så gick vi runt ett tag. och nu har jag precis kommit hem. köpte en sak, men det får ni sen. pallar och hinner inte visa nu. för nu ska jag byta om till slappiskläder och ta en ipren sen ta plats i soffan och kolla på idol! hellyeah!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0