ett tråkigt jävla test,

Ditt äldsta hångel? -  19
Vad tycker du om kärlek? - inget sp. varken bra elr dåligt
När kramade du någon sist? - 1h sen kanske
Saknar du någon speciell person? - nepp
Har du svårt för att bli kär? - yes
När kysste/hånglade du med någon sist? -  i fredags
Ångrar du det? - nädå
Är du singel? - somfan:)
När fick du senast en komplimang? - idag :)
Har du hånglat med någon av samma kön? - yes

HAR DU NÅGONSIN:


Hånglat med nån riktigt ful: ah
Hånglat med fler än 5 pers: ja?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? -
ja
Gjort något riktigt dumt? - yup
Gjort något du verkligen ångrar? - har jag säkert
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - näpp
Gjort nåt olagligt? - mjo, händer väl:)
Blivit polisanmäld? - nix
Fått din mamma att gråta? - aop..
Skämts över dina föräldrar? - nepp!
Skämts över dig själv? - haha ja!
Sagt jag älskar dig och menat det? - japp
Tar du droger? - nä
Dricker du? - händer väl

Vilka kläder sover du i? - inga alls
Vad hatar du verkligen? -  grodor och 'mynt'

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - inte som jag aldrig haft 'chans' på....
Är du ensam nu? - aop
Vill du gifta dig? - nepp:)
Vill du ha barn? - nej, inte det hlr:)

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - jag och mysa
Såg dig gråta? - vet inte..
Fick dig att gråta? - han den dära
Du delade en cigg med? - i fredags, kmr inte ihåg med vem..
Du gick på bio med? - oj.. hehe jag vet inte
Skällde på dig? - skällde oh skällde, ingen skäller på mej. mamma sa åt mej att ta reda på min disk bara?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - nej
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - hm.. jag vet inte?
Sjungit? - haha, somfan:)
Saknat någon? - nepp, inte vad jag vet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0