älskar, älskar inte


musik
alla har vi en liten kärlek till musik. så mer än så behöver jag inte säga.
min rosa kalender
idag fick vi våra kalendrar från skolan, SÅKLART fick jag en rosa. hihihi, grymt snygg kan jag ju säga!
den 20:de
hallå? pengardagen med stort p


folk som inte fattar
hur jobbigt äre inte mä någon som inte förstår att tex. ett nej är ett nej? eller när man har stått oh förklarat något skit bra, hur länge som helst, och personen i fråga inte fattar. dt kan göra en galen!
falska f*ttor
folk som framstår som världens gulligaste helt allmänt, men inte gör annat än ljuger ljuger och ljuger. stå för vad fan du/ni tycker säger oh gör. ska de va så svårt?
skolan
ja? plugg, prov och sitta kvar på fredagar.. vad mer kan jag säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0