comhem suger hästkuk

alltså jag har bara lust att strypa den som kom på 'comhem'. det är så jävla kasst, kassare än hitler tillohmed!

SÅÅÅ, nu har jag fått ur mej det. för det är så att internet inte har funkar på HELA dagen. och det är så jävla dåligt! uuuuh..... men nu funkar det och jag är toppenglad!

idag skulle jag ha vart mä anton, men det vart inte så. så jag tog det bara lugnt på dagen, sen vid 4-5 gick jag hem till mya oh va mä henne alme oh adina. och vid 6 tog vi bussen till dit jag pierca mej, oh så pierca alme sej mä. men hon är en fuskis för hon hade bedövning:(  men nu är jag iaf hemma , och lillebror ska ha hans data. ja, jag tjuvar den ibland.

jaja, skriver mer sen. KANSKE , ehhehehehehehehheheh.. damp,
HEJSANSVEJSAN PÅ ER KUKHUVVEN=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0