böhö, mina knän:(

åh, jag har så sjukt ont i knäna från idag på praoen. har stått upp hela dagen, förutom när vi åt. uscha..
eftersom att ni inte får veta vart jag praoar så får ni gissa. lite ledtrådar är att vi diskar jävligt mkt! inte kul.
oh så serverar vi mä, och sånt konstigt.
+ att idag RÅKADE jag bränna mat.. elr jag skulle steka nån slags ost, först skulle jag gö 4st. men då gick jag på toa, fast jag sa till alex (en kille som jobbar där) att han skulle kolla dom, och han sa ja. men när jag kom tbx så va dom helt svarta........ så jag tog bort dom oh la på nya, men 'tvinga' alme mä mej ut oh hämta lite disk. det skulle gå snabbt sa hon. men när jag km tbx va dom just like kol!..
slutade 5 iaf, vi gick på stan ett tag. och jag köpte en sak, typ läppgrejs.. (bild längre ner!). jaja, när jag kom hem kom mysa oh va social mä mej ett tag.
men nu ska ja städa städa oh sova. sen sova lite mer, och ännu mer. för jag börjar halv 12 imårn. OOOOHYES!

kyyyyysss

 
lipbalm kicks 98.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0