älskar, älskar inte



hockeyrövar
ja? what more can i say? killar mä hockeyrumpor går inte att stå emot, typ iaf..! :o

spotifyreklamen
kan fanimej varenda jädra reklam utan till nu. TULPANKUGEN............. gah, dö. (och jag vet! man kan skaffa premium elr vad det nu heter. men endå..)

helgen

så jädra skönt mä helg. FESTA FESTA FESTA! elr bara tare lugnt. vad man nu än vill gö så äre sjukt skönt mä lite paus från helvetet:)



när man glömmer bort låten

när man har hört en låt, och den är grym som bara fan! och så vet man inte vad den heter, det suger verkligen balle. spc när dom är på något annat konstigt språk:(

hampus penna

i fredags hade hampus nån penna som jag lånade. hipphapp börja den läcka elr nå = jag fick massa på handen.
det är inte bora än.. skitpenna:(

rykten

ÅH. rykten rykten rykten. gävle, rykternas stad. känn dej välkommen!
rykten som inte är sanna är så sjukt irriterande. fyfan


Kommentarer
Postat av: bästahampus

min penna är bäst!:D

2009-10-01 @ 21:05:19
Postat av: elin

din penna är SÄMST <3

2010-02-03 @ 17:00:44
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0