love is my drug, is my heroin

sov hos mysa inatt. trots att pappa sa att jag skulle sova hemma igårkväll. skit valbo.
det är så jävla tråkigt där. uhh. fast frida kom ett tag. det va skoj, men när hon hade åkt
hem va allt lika tråkigt igen. internet strejkar elr något liknande. det funkar iaf inte.
vettefan va som är fel, men funkar gör det inte iaf. och det suger verkligen!

igår då. jag va ju somsagt med frida ett tag. men när hon drog hem gjorde jag naaaddaa.
övertalade pappa att jag skulle få åka in till stan. och yesbox, det gick. skulle ju ha dragit på fest,
men jag orkade inte. så jag åkte hem till mysa oh sov här. vet inte när jag vaknade idag..
typ 9 kanske. mysa hade iaf åkt till hennes pappa då. och fanny sov. fast nu är hon vaken,
och jag sitter här och är osocial. ska gå upp oh fixa mej, sen ska jag nog hem till mamma
en sanbbis. sen åker jag väl hem till valbo igen. elr jag ska träffa hampus lite innan åxå.
blir väl förmodligen på stan då. menmen, internet funkar väl förmodligen inte än hlr.
fast ska ju till mamma imårn, och vara där i en vecka. så då blire mer bloggande. även fast
det verkligen inte är lika kul längre. men men, får väl se.

men nu ska jag läga på ett kol. yes. vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0