let the music play

skola först, efter skolan gick jag till mamma. tog 4 bussen till stan, mötte hampus en snabbis. efter typ 2984354579435743år kom mysa åxå, hon har en tendens att vara lite seg ibland(alltid).......
mysa och jag tog bussen till valbo, vid 7 drog vi till köpis. köpte ett halsband och ett skärp som ni får se
sen nån gång.. i framtiden! blablablabblabalbalbalabalbalbaal, sen så har vi inte gjort så mkt mer.
eller vi har kolla idol, RAAAAAAAABIH♥ sen duscha jag, och mysa kolla på. nu ligger vi här,
JAAAAAAAAAAAA. tänka sej, nakna oh allt. GR ;G

nädå, men nu ska vi typ sova. elr nå. HAHAHAHAH, nä nu är jag trött. fiiiifan

gonatt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0