in the city of dreams

är så jävla trött. så det blir ett snabbt&kort inlägg dehära.

anledningen till att jag inte har skrivit nå är att jag har
sovit hos älsklingsadina i 2dagar nu. elr nu är jag
hemma igen, efter många om&men. iaf, de är inget jag
tänker gå in på.

idag har jag först vart i skolan. adina och jag kom såklart
försent idag, igen.. hade eng som första, sen bild. efter
de lunch, adina, alme&jag drog till max oh käka. gött;GG
efter max gick vi tbx till skolan, ofc. hade idrott.
kände mej som en jude under hitlers tid. typ.
ni kan nog aldrig gissa vad vi gjorde.......
vi skulle ut oh gå, i skogen. jippie! hade inge ombyte elr nå.
vi gick i lera, massa jävla träsk, fullt mä vatten överallt!
så sjukt jävla värdelöst. + att jag alme och kasper
hamna mktmkt efter alla andra eftersom att vi inte vela
gå i all vatten/lera. va så jävla arg oh pissnödig så ni anar
inte. alla grenar man försökte hålla i sej i gick av så man
ramlade hela tiden, jag gjorde illa benet som faaaen!
världens dummaste idé, att dra med mej ut i skogen..

jag tog iaf av mej mina skor och gick barfota typ hela vägen.
satt mej oh pissa för jag va så arg gjorde jag mä.
så nu vet ni de.

nä men efter skolan åkte jag adina oh mysa ner på stan.
köpte lite saker som ni får se sen:)
efter stan åkte jag hem till adina, sen hämtade pappa mej vid 9 typ.

och nu är jag här, trött som en jävla packåsna.

gonatt på er snyggingar, sov gott. för de ska jag göra.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0