i'm staring at a broken door

hellUUUU!
nu är jag hos mamma igen. en snabbis iaf, ska sova här inatt iaf.
det är nämligen så att far min är oh jobbar.

idag då:

kom till skolan exakt precis i tid. och när man kmr in i klassrummet
står ALLA lärare + rektorn oh ser läskigt allvarliga ut. nästan som att dom vela döda oss elr något..
går oh sätter mej på min vanliga plats, där jag har suttit sen andra dagen i 9an,
då matilda oh jag böt då. nä men då vare nån dum jävla lärare som skulle vara
wb perfektionist oh kolla vart jag egentligen skulle sitta.. kul? NÄEJ! cepen..
det gjorde ju vekligen min dag att inte få sitta kvar där jag satt. verkligen.
det gjorde iaf så att jag inte jobbade något på matten. inget alls faktiskt, kändes
grymt skööööööööönt att storma ut från klassrummet och bara smälla igen dörrn.
dampelin!

oh juste! idag hade jag min första uselektion, rena himelriket gemför mä spanskan!
sp suger
för er som inte visste de. iaf, efter skolan gick jag hem till mysa. hann inte vara där
länge innan vi tog bussen till stan, gick runt ett tag. köpte armband (förvånad?) på gina.
tyvärrrr så kan jag ej ta kort på dom, har på nå konstigt sätt tappat bort batteriet till kameran?..
iaf, kosta typ 199,- elr nå. mamma hämta mysa oh mej på stan vid 5. då åkte vi till gasklockorna
på nå grejs om gymnasiumeval oh så. dö tråkigt, lukta häst överallt. efter de åkte vi till nå ställe,
sen hem till valbo för jag skulle hämta nå saker. efter de vidare till köpis, köpte nya skullcandy
hörlurar eftersom att mina gick sönder idag. rosa såklart. & mkt snyggare än dom förra.. yy
från köpis till ica elr va fan de va. sen lämna av mysa, sen hem ljuva hem.
göttgött.

nu ligger jag bara i sängen oh lyssnar på dålig musik och har ont i huvve.
ska kolla andraavenyn & riverside nu, sen sova! elr ska ringa hampus innan, men sen ska jag sova!
somfan.

puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0