I'm singing that melody

hampus kom ju igårkväll, vid typ halv8. alme va mä här:)
kika film oh så, och vid halv12 drog alme hem. kjhgfdsa /alme åöonrgi/alme (hon lider av något kosntigt)
hampus oh jag kolla på nån till film.. har jag för mej? kmr inte riktigt ihåg, men vi somnade nån gång under filmen iaf. vaknade av att skitfilmen hade slutat oh spela samma grej om oh om igen. hampus gick upp oh stängde av, sen somnade vi om igen. tror jag!..

har ingen aning när i vi vakna idag. men vi kolla på film..... ännu en gång:)
han drog hem vid 1, och sen dess har jag inte gjort ett piss.
alme oh mysa är här nu, lever om som bara fan gör dom!

lär gå nu, hampus kanske kmr snart igen. om inte ska jag nog till mysa, ni kan ju gissa vad vi ska göra:)))))))))))))

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0