fuck alla katter jag är en tiger

tim kom igår, han oh mysa sov här. vi gjorde väl inget spc, typ kolla på film oh så bara. kmr inte ihåg va det va för filmer, men det är väl saksamma:)
mysa somnade såklart först!:) vet inte när tim oh jag somna,
men inte sov jag mkt iaf. somna vakna somna vakna somna vakna ovs...

hampus skulle mä ha kommit, men det vart inge mä de. så han kmr idag ist:) 
skulle egentligen ha dragit på fest, men orkar inte. vädret är bajs
och jag är grymt trött eftersom att jag nästan inte sov nå inatt. jaja, i
dag vaknade vi typ 10-11 nån gång? mysa åkte hem vid 11 och tim vid 12.
mysa oh jag hade bestämt att vi skulle ta 1bussen ner till stan,
men det hann jag såklart inte. så vi fick skjuts av annika (mysas mamma) ner till stan.

köpte ingenting, men för nån dag sen när jag va på stan köpte jag några saker som jag inte har visat.
lär väl gö de..

men nu ska jag ringa hampus, skriver kanske mer sen

kysssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0