tuedloooo

nu sitter jag i skolan oh har superduper skoj. har use och ska egentligen skriva om andy warhol. men han va B så nu sitter jag oh gör massa annat bus ist. skitkul verkligen. ska till mami idag, pappa jobbar ju onsdagar. trökigt va..?
nä men det är faktiskt ganska så skönt. förutom att jag måste åka dit oh hämta lite saker tills imårn.
idag började vi 9, vi skulel till john bauer på nå öppet hus eller va de nu va. bättre de än att va i skolan oh jobba iaf. så ska inte klaga. efter de åkte alme oh jag ner på stan och käka donken. sen åkte vi till skolan oh hade hk. lika tråkigt som vanligt faktiskt! sen hade vi use. eller har.

slutar om 10min, men alme oh jag sitter kvar efter skolan. fyfan va trööööööööööööök.
men nu lär jag gå. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0