that just ain't here

fan för mensvärk eller vad det nu är som spökar. ryggsmärtan har gått över till magen, och just nu känns det som att det sitter en liten filur i magen och vider om alla jävla tarmar och vad man nu har där inne i magen. oj, vilken förklaring jag fick till då. nej men det känns faktiskt så. det gör nå sjukt ont.

vet inte hur jag ska ligga. om jag ens ska ligga? det gör hon hur jag än gör, sitter, ligger, står. vad som helst, men låt mej slippa det här. det kommer förmodligen sluta med akuten som det gjort det flesta gångerna det har börjat så här. medecinen är slut nu, får lita på ipren & vetekudden. mina ändå hopp. haha! okej. det va inge kul.

fan, ska försöka hamna i någon slags komasönm och sova hela dagen för att sen vakna utan smärta som en helt ny människa. utan några som helst bekymmer och motgångar.

wish me good luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0