put your lips like this

tjaaaaaaaaaabba
har precis badat, sjukt skönt vare. ska snart börja städa lite smått här hemma i mitt rum. har en tendens att riva fram alla kläder, skor osv när jag har dåligt mä tid. och så vart det åxå igår kväll när vi skulle ut. fast först ska jag plugga. (yyyy)

igår:
blev klar vid halv6 nån gång. kl 6 mötte jag mysa, fanny, phoebe, melinda och amanda vid bussen, och efter en lång väntan kom den. bussen alltså, alme satt redan på den. när vi kom ner till stan gick vi runt lite först. halv7 gick vi till los sombreros. trevligt trevligt! vi gick finfina hattar och sjöng gjorde vi mä! haha.. efter LS gick vi runt på stan ett  tag i väntan på bussen. träffa massa folk gjorde vi mä! när bussen väl kom gick vi dit och när vi kom hem till mysa sjöng vi singstar som fan och åt en mumsig tårta som mysa oh jag hade gjort. haha, skitsnygg vart den verkligen åxå!;) adina kom åxå dit efter ett tag!:D tack för en asniiiizz kväll tjejer!
bilderna kommer imårn, glömde min kamera hos mysa.

nä men nu ska jag fortsätta plugga. sen ska jag hitta fest, och försöka få tag på anton mä. vilken inte alltid är så jävla lätt. jaja, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0