oh, stand by me

jag mår apa nu.
armen värker
magen värker
huvudet värker
& hjärtat hugger till.
inte fan trodde jag att en spruta kunde göra så här mkt. uhhha!

iaf, jag somnade för ett tag sen. har ingen aning om hur länge jag sov. men när jag vaknade fattade jag ingenting. trodde det var morgon, så jag gick upp och tvättade bort mitt smink och tänkte börja sminka om mej. men när jag kom in i mitt rum igen kollade jag datum & tid på datan. det va fortfarande tisdag..
helt knäppt, för jag va 100% säker på att det va morgon.

menmen, sak samma. jag ska väl försöka somna om snart. hampus kom aldrig. han trodde jag va hos min mamma så han satte sej på fel buss. stackarn:(

yadayada, dagen lite kort då:
skolan, eftersom vi har temavecka så har vi inga lektioner. tog sprutan. efter skolan åkte jag ner till stan med max & jonte. gick till donken oh åt. sen tog jag bussen hem till valbo. sen så har jag inte gjort så mkt mer. lidit typ. sprutans fel. JAA.

ne, nu ska jag försöka städa. jag gjorde det aldrig innan. hänga in kläder oh sånt trökigt. även om jag måste gört med EN arm.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0