my baby and I

armen börjar kännas bättre, fast fortfarande stel och väger to00n. men att jag nu kan lyfta den tackar vi gudarna för! ohyes.

vet inte vad jag ska skriva här, har ju uppdaterat som en idiot idag, men i brist på något att göra eftersom att jag bara har vart hemma idag. imårn blir skola iaf, om jag inte mår dåligt då. men det känns som att det ska funka endå. hehe.

just nu sitter jag oh lyssnar på ebba grön, haha. pappa upp i dagen! nä, men jag är faktiskt sjukt lik far min.
samma kroppsbyggnad, näsan är på prick lika. humöret ska vi inte prata om, exakt lika! flippar ur för ingenting. kan vara en riktig bitterfitta ja.. det tror jag många känner till. vi har samma gångstil, virvel i håret på samma ställa. ja det finns mkt mer. så sjukt att man kan bli lik någon annan. elr alltså, på så mkt olika saker. hur det går till borde jag egentligen veta, men eftersom jag är efterbliven och allmänt dum i huve kmr jag inte ihåg vad jag lär mej på no lektionerna. så jag vet inte:D
nog mä snack om farsan och mej.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0