like there's no tomorrow

nu är jag äntligen hemma. funderar stark på att ta ett bad snart. men då lär jag ju vänta i 1h, tar ju evigheter att fylla skiten mä vatten.. lite lagomt drygt sådär!

iaf, idag då. vaknade liiite sent, men hann iaf till skolan i tid. början av dagen va så jädra slapp, gjorde verkligen ingetnting. lärarn kom aldrig, och när hon väl kom så skulle alla som va klar med arbetet kolla film. såklart va inte min grupp klar, så vi fick sitta och jobba. men det vart inte så mkt gjort, det va ju trots allt ingen lärare där som kunde hålla koll:)
vid halv 12 drog alme, adina jag & max ner på stan oh käka på donken. och seriöst, det va apäcklig! när vi kom tbx till skolan 12.40 skulle min grupp (som består av evelina, adina, lousie &mej. fast lollo va sjuk, så alme fick hoppa in) ha nån sorts livräddningskurs. typ första hjälpen, hjärt och lungräddning oh sånt. jävligt bra oh kunna faktiskt! för man vet ju aldrig när det kan behövas............... hähä. ingen vet vad jag meeenaaaaaaaar.NANANANANNA.

nä, men nu ska jag gå oh fylla i badet. efter de ska jag kika riverside. AOP.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0