läskiga småtjejor

alme påminnde mej just om en sak som hände idag i skolan.
det va såhär att vi skulle ner oh äta på estraden, men innan gick vi in på toa. nere på estraden alltså.
när jag satt på toa medans alme stod utanför hör jag att det kommer in en massa småtjejor. dom gick i 6års kanske. när jag kommer ut skriker: HEJ ALLA BAAAAAAAAAARN! på dirr kmr det fram en liten tjej och tar tag i min arm och säger: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! KAN DU BLI MIN FADDER???!! jag bara kolla på henne oh skratta lite..
sen en till och ännu en till. sen så drev jag oh ba: JAG KAN BLI ALLAS FADDER!

jävligt dumt sagt, för på nån sek hade jag typ 100 småtjejor runt mej. INTE KUL

men det tyckte däremot alme som stod oh asgarva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0