ingen bra start

gomorgon
inatt, eller inatt och inatt de  va nopg morgon då jag va mej vid 7-8 tiden. när alla gick upp låg jag och sov underbart skönt i min säng. men efter att jag hade vaknat vart det inte så underbart kan jag ju säga! ni vet tiden alal tjejer har en gång i månden, aa precis. lite glad är man ju när den kommer, så man slipper oroa sej för något, men när den väl kmr bär den inte på något bra.. första jag gjorde när jag vaknade va att springa upp oh spy som fan. sorry för att jag har äcklat eran dag!

men nu ligger jag här med vetekudde, världens smärta i svanken + nedre delen av magen och mår förjävla illa. har lite belsutsånget, somna om eller spela sims?    SOVA ELLER SIMS? sims.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0