i'm still alive

ja förstår ni. jag vaknade nyss, för tillslut kunde jag äntligen somna. jag visste inte vad jag skulle ta mig till för jag hade så ont, låg bara och grina och grina. men nu har jag fått proppat i mig en jädra massa tabletter. det är bara till att åka till sjukhuset någon dag framöver och få nya, men eftersom dom är receptbelagda blire lite mer struligt än annars. ska passa på att fixa ny medecin till hjärtat då mä, då jag inte står utan en vacker dag och dör pang tjong.

nej, men jag mår faktiskt lite bättre nu. mamma kom nys ner och frågade om jag ville ha något att äta. då slog det mig att jag har inte ätit något på hela dagen? endå är jag inte hungrig och känner verkligen inte något sug efter mat heller. nej det här får bli en mat-fri dag helt enkelt. vatten till medecin räcker gott och väl för mig idag.


kolla vad jag hittade. liten elin liten mysa i dalarna för 1½ år sen.

Kommentarer
Postat av: mysa

jag älskar dig gumman, du är bäst!

2009-11-29 @ 17:59:40
URL: http://amandaochmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0