guudenmorgon!

här ligger jag i sägen, helt nyvaken.
vaknade för ett tag sen, 10 min kanske? trött som fasen.
och hungrig är jag också. men nu är de nu ju att jag är
sjukt lat mä. så att gå upp ur varma goa sängen finns
det inte en tanke på. inte inom dom närmaste 20 minuterna iaf.

idag ska jag plugga plugga & åter igen plugga. låter som ett
väldigt roligt slut på höstlovet.

och några av er kanske har märkt att jag tog bort förr inlägget,
det va pga att jag inte vill skriva vad som händer exakt här.
det är för många som kan läsa det. och missförstå mm.
+ att den här bloggen ska inte bli någon slags emoblogg
med massa tråkiga deppinlägg. jovisst, det halkar in något 
då och då. men det är bara för stunden. sånt som man kan radera. 

jag lovar, inga fler långa deppinlägg. bara känslor lite ibland. ok..?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0